Carved Skull Sculpture Wood Human with Octopus Human Skull Replica Realistic

Carved Skull Sculpture Wood Human with Octopus Human Skull Replica Realistic. Hand Carved Decor Sculpture Human Skull with Octupus Material: Tamarind Wood and Cattle bone Size: Length: approx. 12 cm Width: approx. 7 cm Height: approx. 12 cm Well, not sure what else can i say about this guy, its a great piece of handicraft. He is looking for a new lovely home. If you have any questions or you would like to see more pics, just send me a mail. We also do custom orders, contact me for any request.. Seller Notes: “Handmade” , 。

Carved Skull Sculpture Wood Human with Octopus Human Skull Replica Realistic

Brace Measures 6" x 6" Set of 8 Medium Simple Arch Cast Iron Shelf Brackets. 4 MEDIUM ESPRESSO BROWN HEAVY DUTY 7X7" SHELF BRACKETS CAST IRON rustic SCROLL. Rose Tile Home Decor Wall art Orange Tile Arts & Craft. 40cm Silver CANDELABRA Plated candle holder with 5 Arm for wedding, CAST Iron COAT Hook Great North Eastern Railway Antique Stlye ... A pair of Arts & Crafts Voysey coathook coat hook cast iron hanger, chinese feng shui turtle tortoise collection figurine statue housewarming s, LED Floating Globe World Map Rotating Magnetic O Shape Levitation Ball New, 6 SMALL BROWN ANTIQUE-STYLE 5.5" SHELF BRACKETS RUSTIC CAST IRON-CURVED ARCH, 4 SMALL BROWN ANTIQUE-STYLE 5" SHELF BRACKETS CAST IRON garden rustic EASTLAKE. ARTS AND CRAFTS STYLE CAST IRON WC COAT HOOK BATHROOM TOWEL HOOK DOOR HANGER. 20x10CM Hamptons SHELLS Plaque Block, Pair Heavy Duty Wall Mounted Shelf Bracket Supporter Corner Brace 15x12cm, Pair Pewter 10" x 7" ANTIQUE HEAVY CAST IRON VICTORIAN SHELF BRACKETS BR27px2. 6 BROWN ANTIQUE-STYLE 9.5" SHELF BRACKETS CAST IRON rustic garden FANCY ORNATE, Box Pills Pill Wooden India G1GA, Vintage Style Cast Iron Wall Coat Hooks Hall Tree Wall-Mounted Hook White 5, Set of 2 Cast Iron Shelf Brackets New Antique-Style Twig Branch 5.5" x 5.5". ONLAYS MOULDINGS FLEXIBLE SHABBY & CHIC FURNITURE APPLIQUES ARCHITECTURAL.

Carved Skull Sculpture Wood Human with Octopus Human Skull Replica Realistic

its a great piece of handicraft, He is looking for a new lovely home, If you have any questions or you would like to see more pics, just send me a mail, We also do custom orders, contact me for any request,Hand Carved Decor Sculpture Human Skull with Octupus Material: Tamarind Wood and Cattle bone Size: Length: approx, 12 cm Width: approx, 7 cm Height: approx, 12 cm Well, not sure what else can i say about this guy, Tide flow fashion products Free Shipping and Free Returns Unique Items At Affordable Prices.