VINTAGE BUDDHA FACE LARGE WOOD CARVED MASK WALL SCULPTURE HANDCRAFT HOME DECOR

VINTAGE BUDDHA FACE LARGE WOOD CARVED MASK WALL SCULPTURE HANDCRAFT HOME DECOR. Style : Asian Oriental, Buddha. Color : White Brown Wood Ancient. Made from Wood 100%. Material : Wood 100%. Make the place look beautiful to watch.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Model: : As picture , Theme: : Buddha: Modified Item: : No , Bundle Listing: : Yes: Country/Region of Manufacture: : Thailand , Color: : White Brown Ancient: Custom Bundle: : No , MPN: : Does Not Apply: Style: : Asian/Oriental , Brand: : Handmade: Material: : Wood , 。

VINTAGE BUDDHA FACE LARGE WOOD CARVED MASK WALL SCULPTURE HANDCRAFT HOME DECOR

Brace Measures 6" x 6" Set of 8 Medium Simple Arch Cast Iron Shelf Brackets. 4 MEDIUM ESPRESSO BROWN HEAVY DUTY 7X7" SHELF BRACKETS CAST IRON rustic SCROLL. Rose Tile Home Decor Wall art Orange Tile Arts & Craft. 40cm Silver CANDELABRA Plated candle holder with 5 Arm for wedding, CAST Iron COAT Hook Great North Eastern Railway Antique Stlye ... A pair of Arts & Crafts Voysey coathook coat hook cast iron hanger, chinese feng shui turtle tortoise collection figurine statue housewarming s, LED Floating Globe World Map Rotating Magnetic O Shape Levitation Ball New, 6 SMALL BROWN ANTIQUE-STYLE 5.5" SHELF BRACKETS RUSTIC CAST IRON-CURVED ARCH, 4 SMALL BROWN ANTIQUE-STYLE 5" SHELF BRACKETS CAST IRON garden rustic EASTLAKE. ARTS AND CRAFTS STYLE CAST IRON WC COAT HOOK BATHROOM TOWEL HOOK DOOR HANGER. 20x10CM Hamptons SHELLS Plaque Block.

VINTAGE BUDDHA FACE LARGE WOOD CARVED MASK WALL SCULPTURE HANDCRAFT HOME DECOR

Buddha, Color : White Brown Wood Ancient, Made from Wood 100%, Material : Wood 100%, Make the place look beautiful to watch,Style : Asian Oriental, Make Sure You Already Have it Shop Authentic Promote Sale price Leisure Shopping Latest design, brand quality, fast service.